Quick-Step: захоплення велоспортом з 1999 року

Quick-Step має пристрасть до високоякісних підлог… і до велоспорту. Протягом майже 20 років ми виступаємо активним спонсором професійної команди з велоспорту, яка виховала кілька поколінь чемпіонів.

Історія величності

Роман між Quick-Step та велоспортом розпочався у 1999 році, коли відділення підлогового покриття компанії UNILIN Group виступило спонсором велокоманди Mapei-Quick-Step. З цього моменту чимало фанатів велоспорту автоматично пов’язують бренд із командою, яка — у різних формах за багато років — носить це ім’я: Mapei-Quick-Step, Quick-Step Davitamon, Quick-Step-Innergetic, Omega Pharma-Quick-Step, Etixx-Quick-Step і остання назва Quick-Step Floors.

Поширення обізнаності в усьому світі

Угода про спонсорство поновлюється кожні два роки. Чому? Тому що спонсорство робить значний внесок у виконання цілей компанії: підвищення впізнання бренду на міжнародному рівні та підкріплення репутації Quick-Step щодо якості. 

Взаємовигідне партнерство

І велокоманда, і бренд підлогового покриття мають спільні основні цінності: інновації, дизайн і якість. Разом компанія Quick-Step та її сповнена талановитих спортсменів команда вже написали — і продовжуватимуть писати — кілька найвизначніших сторінок в історії велоспорту. Коротше кажучи, це взаємовигідне партнерство довело, що воно є одним з найпотужніших поєднань у світі професійного велоспорту.


Слідкуйте за новинами команди в Інтернеті

www.quickstepfloorscycling.com